Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης
Εργασία για Μεταπτυχιακό- θέμα:
Μάρκετινγκ αισθήσεων & η δύναμη των χρωμάτων: πως χρησιμοποιούνται τα χρώματα στο μάρκετινγκ για να επηρεάσουν τις αποφάσεις των πελατών
ΔΕΔΕ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Έρευνες στα χρώματα έχουν αποδείξει μια δυνατή σχέση ανάμεσα στα χρώματα, τα συναισθήματα και τις συμπεριφορές. Το χρώμα μπορεί να επηρεάσει την συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς την αγορά ενός προϊόντος, την αντίληψή του σχετικά με το προϊόν, τα συναισθήματα του και συνεπώς είναι απαραίτητο σε διάφορα είδη μάρκετινγκ όπως το μάρκετινγκ αισθήσεων, το συναισθηματικό μάρκετινγκ, το διαδικτυακό μάρκετινγκ, το εμπειρικό μάρκετινγκ. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούν χρώματα για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους. Σύμφωνα με έρευνες το 80% των οπτικών πληροφοριών που λαμβάνουμε σχετίζονται με το χρώμα. Τα σωστά χρώματα περιέχουν μηνύματα και ευχαριστούν το μάτι, ενώ τα λάθος χρώματα προκαλούν ερεθισμό και δυσαρέσκεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου